Ponownie zawalam sprawę, wiem.

środa, 25 września 2013

comeback

Powracam... z nowym wyglądem.
Chcę jednak was poinformować, że blog nie będzie o tematyce 'fashion' jak ma Carolyn bo stwierdziłem ostatnio, że nie mam fajnych ubrań i nie będę wyciągał co tydzień fotografa... więc blog będzie o wszystkim i o mnie, czyli tak jak było zawsze, chodź z ciut profesjonalnym podejściem  :)
Jak widzicie, blog się zmienił, przedtem była czerń, a teraz biel i brąz. Zmienił się także nagłówek... kota zastąpiłem ja :D
Nagłówek nie miał tak wyglądać, ale niechcący tak mi się zrobiło i stwierdziłem, że tak też jest fajnie i tak zostanie... co za tym idzie (nie ukrywam) musiałem trochę zakryć swoje 'niedoskonałości' na twarzy, żebym nie odstraszał czytelników :D
Nagłówek interpretuję tak... "Czy te oczy mogą kłamać?" albo "Plosę, daj komentas." hahahah
A! i zapomniałbym o najważniejszym... link bloga też się zmienił jak już zauważyliście.
Czemu? Zmieniłem swój pseudonim rozpoznawczy na Hubsooo i jest on na wszystkich stronach w linku z wyjątkiem MM i ASKA mam nadzieję, że już nie będę musiał zmieniać pseudonimu :)
Żeby ta notka nie była taka pusta i w ogóle... to Gaga da wam całusa :*



25 komentarzy:

  1. Pierwsza! I wgl. ten, cześć :D
    Teli

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie! TĘSKNIŁAM <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się zapowiada ta nowa odsłona bloga C: chętnie będę tu zaglądać :3

    OdpowiedzUsuń
  4. No wreszcie wziąłeś się w garść i comeback <3
    Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w pisaniu, trzymam kciuki c:

    OdpowiedzUsuń
  5. A zostawię Ci komenta <3¥¥ ~Rocq

    OdpowiedzUsuń
  6. nagłówek za bardzo rozmazałeś, sztucznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o twarz czy o zdjęcie? :)

      Usuń
  7. W końcu masz bloga! Na nagłówku wyszłeś tak słitaśnie :D
    Cali.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten nagłówek :3
    No to ten. czekam na kolejne posty :D
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog : ) Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny nagłówek ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog, zapowiada się naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po przeczytaniu tego wstępu, myślę że będzie to całkiem niezły blog.
    Gorąco Cię pozdrawiam !!!

    LEO

    OdpowiedzUsuń
  13. BERLINKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lady Gaga <3
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń