Ponownie zawalam sprawę, wiem.

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Christmas

Cześć wam! Tak, wiem... ostatni post był ponad 2 tygodnie temu, ale zrobiłem tydzień temu post! Co prawda skasowałem go, bo uznałem, że jest denny, ale przynajmniej próbowałem zrobić i zrobiłem! Liczą się chęci :)
Dzisiaj jest 3 dzień tych 16(?) dni wolnego od szkoły... mieliście już w szkole proponowane oceny na półrocze? Mam zagrożenie z WOS'u... znowu! Rok temu też miałem, ale jakoś poprawiłem. Mam nadzieję, że teraz też uda mi się poprawić, bo muszę zdać. W te wolne dni będę musiał sobie trochę powtórzyć.

 Jutro wigilia! Co chcecie dostać pod choinkę? A może wiecie już co dostaniecie? Mi mama naprawiła stary telefon i pewnie myślicie sobie 'Głupi prezent' bo stary telefon to nie jest nic nowego na święta, ale ja jednak się ciesze. Nie mogłem się doczekać kiedy będę go znowu miał sprawnego. Co prawda już go mam, także nie dostanę go pod choinkę chociaż miał być. Pewnie już nic innego nie dostanę oprócz słodyczy, ale i tak dziękuję mamie, że naprawiła mi telefon, bo na tej starej nokii to daleko bym nie zajechał.
 W tym roku jakoś nie czuję świątecznej atmosfery... brak śniegu, nie mam jeszcze żadnych dekoracji świątecznych powywieszanych, jeszcze nie stoi u mnie choinka, a mandarynki w tym roku są jakieś suche. Zamiast poczuć i chcieć święta to ja cały czas myślę i chcę wakacje... to nie wypali.
 Ostatnio w telewizji jest mnóstwo filmów świątecznych o Św. Mikołaju typu 'nie wierzysz w Świętego Mikołaja, nie słyszysz dźwięku dzwonków od jego sań, ani głosu zwierząt' hahaha może to głupie, ale czasami mam ochotę uwierzyć i czekać w nocy na Mikołaja hahhaa. Swoją drogą jestem ciekawy ile dzieci na świecie wierzy w Świętego Mikołaja. 
 Boże, chcę zimę i święta tak jak w filmach, tam czuć taką świąteczną atmosferę, magię... jest idealnie *-*
  W każdym bądź razie notka znowu mnie nie zadowala i nie widzę przesłania, nie napisałem tego o czym w głębi duszy chciałem napisać, ale życzę wszystkim naprawdę wspaniałych świąt :)



40 komentarzy:

  1. Chce dostać szczęście i kase ^^
    Też Tobie życzę wspaniałych świąt ! <3
    gabberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę dostać kaskę :D
    Wesołych świąt Hubsooo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka, uwielbiam czytać Twojego bloga :3
    Wesołych Świąt Ci życzę, i szczęśliwego nowego roku! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj wchodzę do domu i tak sobie pomyślałam na głos: ''kurwa, fajnie by było spędzić święta w Londynie albo USA'' HAHAHA <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wesołych ;*
    hopless-moon.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powiedziałam rodzicom, że pod choinkę chcę kasę. Przynajmniej wydam ją na coś, co serio będzie mi się podobać. Bo bez sensu powiedzieć co się chce dostać, bo będzie od razu wiadomo i to psuje całą magię obdarowywania się. Z kolei jak nie powiem co chcę, to pewnie nie trafią w mój gust. :( XDD Też nie czuję tej atmosfery. Jak byłam młodsza było 100 razy lepiej i takie 'wow wow' na święta. A teraz? Beznadzieja, jeszcze trzeba się usprzątać i sprzątać, a śniegu nie ma! :(

    Ja też mam zagrożenie. Z fizyki. Mam jedyną ocenę z tego przedmiotu i jest to 1 z kartkówki. Po świętach będę pisać i poprawiać. XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja czuję święta, manadynki dobre, choinki mam w domu nawet 2 oraz masa spakowanych prezntów mi o tym przypominają *-*
    Jednak troszkę śniegu by się przydało, bo już planuję sesję zimową ale do tego potrzeba śniegu ;c XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli pogoda pomyli sobie święta znowu, to szykuj się na zimowe seszyn z Zajączkiem XD

      Usuń
  8. święta bez śniegu to jak święta w listopadzie - tego się nie da poczuć.
    Wesołych Świat ;)
    http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie czuję tych świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahahhaha ja nie obchodzę świąt :O :)
    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ich nie czuć, ale jak można nie obchodzić świąt :C

      Usuń
  11. Wesołych świąt :) Niech ten wieczór i zbliżające dni były przepełnione ciepłem i miłością. Choinka niech pachnie a wszystkie potrawy przepysznie smakują :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post , ja pod choinkę chcę nowy telefon :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT
    obserwacja za obserwacje ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    będzie mi miło jak polubisz : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za życzenia :)
    Ja natomiast życzę wesołych, pogodnych i pełnych prezentów świąt :D
    http://alutkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twojego bloga *.* ~tajemnicza wielbicielka

    OdpowiedzUsuń
  15. wesołych świąt!


    http://enemiesblogs.blogspot.com/2013/12/211213-vogueccom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, oby tak dalej!
    Życzę Ci w tym dniu szczególnym:
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku od Marts.
    Koffan-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny blog ! świetnie piszesz :)
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog!! Merry Christmas!
    Can we follow each other via gfc/bloglovin?

    Enter the giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  19. wesołych świąt. ^.^
    obserwuję! :)
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widzę nie tylko ja nie czuję w tym roku świąt ;/ Chyba jest to spowodowane brakiem śniegu no ale pogoda to najbardziej niezdecydowana kobieta na świecie. Mam nadzieję, że tę przerwę świąteczną spędzę w spokoju tonąc w książkach, niestety. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma śniegu to już nie to samo

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta bez świąt i Kevina to nie święta :(
    ❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥❄♥
    ❄Pozdrawiam i obserwuję ❄
    ( u mnie zawsze obserwacja za obserwację )
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsza rodzinna atmosfera, a nie śnieg...
    Fajny blog, obserwuję i życzę Wesołych Świąt! :*
    http://monikanagly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię świąt bez śniegu.. -,-
    Święta bez śniegu to w połowie nie święta.. Popatrzeć przez okno i co... wiosna! :(
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy post :)

    Wspólna obserwacja?
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie piszesz ;)
    szkoda że śniegu nie ma :(
    obserwujemy? jeśli tak napisz u mnie http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń

  27. ja wlasnie ostatnio rozmawialam z tata jak fajnie byloby gdyby taki hruby Mikolaj w czerwonym stroju naprawde istnial i rozdawal prezenty <3

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wesołych! ;)

    Zapraszam na świąteczne rozdanie w którym można wygrać 100$ !

    http://www.krenana.pl/2013/12/sheinside-christmas-giveaway-100.html

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post, wesołych świąt! :)

    obserwujemy? zaobserwuj, a ja w 100% odwdzięczę się tym samym i będę komentować twojego bloga na bieżąco.
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy prezent jest dobry :) U nas jest taki zwyczaj, że każdy pyta się co chce dostać i wtedy dostaję prezenty jakie mi się podobają :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam takie same odczucia co Ty do tych świąt. W ogóle ich nie poczułam, chyba nawet nie tylko przez to, że pogoda za oknem przypominała bardziej wiosenną.
    Notka nie wyszła wcale taka zła, ale szkoda, że nie przekazałeś tego co chciałeś.
    W takim wypadku nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Ci weny i zdania WOSu! Ja w tym roku miałam zagrożenie z fizyki, ale na szczęście z niego wyszłam.
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje :)

    http://destroyed-by-madness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tak samo nie czułam świat, ale to tylko przez brak sniegu, tak mysle ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com
    obserwuje xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj marzeń to mam mnóstwo, ale pewnie pod choinką zastanę to co zwykle :)) Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim ciekawą postacią – czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że w święta nie było śniegu, bo brakowało tej wspaniałej magii jak w filmie "Kevin sam w domu" :D Trudno, już po świętach, ale śnieg jeszcze spadnie :)
    Pozdrawiam i obserwuję,
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba :)
    obserwujemy?
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. teraz tylko byle do ferii a pozniej do kolejnych świąt i do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń