Ponownie zawalam sprawę, wiem.

piątek, 3 stycznia 2014

housing

Cześć, cześć... tak, usunąłem znowu poprzedniego posta, bo ponownie stwierdziłem, że jest do dupci... mam nadzieję, że ten taki nie będzie.
Jak widzicie zmieniłem wygląd bloga na biało-niebieski, czemu? Zimy nie widać, ale kalendarzowa zima jest już od dawna, więc stwierdziłem, że wprowadzę trochę chłodniejsze kolory, bo już czas. Nagłówek też zmieniłem, bo stwierdziłem, że tamten był mega pokemoński i w ogóle zalatywało kiczem. Zmieniłem na zwykły napis "Hubsooo" z czcionką której nazwy nie pamiętam, ale mniejsza o to. Tak bardzo upodabniam się do bloga Carolyn, że czuję się strasznym kopiarzem, ale ten wygląd bloga naprawdę mi się podoba :(
Co do postu... dla niektórych może wydawać się kiczem, bo zrobię wam wycieczkę po google maps.
Zapewne każdy już sobie mówił, marzył, planował gdzie zamieszka jak będzie dorosły. Ja sobie tak powiedziałem, zaplanowałem, że zamieszkam w Ameryce chociaż pewnie tak nie będzie, ale czym byłbym bez marzeń. Podobają mi się apartamenty w centrum Nowego Jorku i tak do tej pory mówiłem, że właśnie tam zamieszkam, ale oglądając filmy napotykam się często na magiczne osiedla, które przyciągają mnie swoim charakterem, otoczeniem i społecznością. Chciałbym mieszkać na jakimś osiedlu z sąsiadami których mam nooo... za oknem praktycznie. Chyba mi tych sąsiadów brakuje od przeprowadzki, gdy miałem 9 lub10 lat przeprowadziłem się z miejsca zaludnionego przez dzieci, wtedy też również byłem mały i bawiłem się z nimi, gdy przeprowadziłem się z tak zaludnionego miejsca do praktycznie pustki, brak sąsiadów, dom na środku pola, najbliższy sąsiad 500 metrów dalej, bardzo to przeżyłem. Może to przez to, tak bardzo nie lubię dzieci, rodzice zniszczyli mi dzieciństwo i to się odbija na tym właśnie.
Zrobiłem sobie wycieczkę po google maps i stwierdziłem, że zrobię taki inny, oryginalny post. Przejdę się po każdym zakamarku Ameryki... no dobra, nie każdym, bo to by mi zajęło hohoho dużo czasu, ale napotkałem parę takich dzielnic, osiedleń gdzie ich urok mnie zaczarował i zrobiłem parę zrzutów ekranów. Jest na pewno 23423223 takich miejsc, a nawet lepszych, ale znalazłem tylko 3 odpowiadające mi.
W sumie mógłbym podać nazwę miasteczka, ulice i adres gdzie ten zrzut ekranu zrobiłem, ale nie zapisywałem, a teraz w tej ogromnej Ameryce nie znajdę tego miejsca.

1.

2.

3. 

Jestem ciekawy czy komuś się spodobała któraś z tych osiedleń. Mi najbardziej chyba odpowiada osiedle numer 2, jakoś tak bardziej do mnie przemawia, ale oczywiście każde z tych 3 ma jakiś urok w sobie, a wam jakiś z tych odpowiada waszym gustom?


40 komentarzy:

  1. Notka fajna, latające węże również dobrze wyglądają, ogółem jest okej. Widać, że masz bardzo lekki język do pisania i fajnie Ci to wychodzi. Bardzo spodobał mi się fragment o marzeniach. Prawda, są podstawą. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tak sobie pochodzić po google maps, lubię oglądać ciekawe miejsce wyszukane tam, które ludzie publikują na tumblr. A wyglądem się nie przejmuj, dużo osób takie ma haha

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała tam mieszkać ale no asdfcz ;_______;

    OdpowiedzUsuń
  4. Niepotrzebnie usuwałeś tamtego posta ;)
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba też tak sobie pochodzę po google maps, widać, że są tam wspaniałe miejsca!
    +obserwujemy? oliilui.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Ameryce? :) proszę Cię :D zbudujesz "dom"(z płyt g-k), przyjdzie huragan i go roz*jebie.. Nie no, jak już mieszkać gdzieś gdzie jest extra to np w Grecji ;p fajne dziołchy itp ;) I winko do obiadu :) ale w sumie USA nie trzeba mieć pozwolenia na broń. Fajny post.
    + dodaję do obserwowanych, jeśli Cię to nie urazi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat jest minus mieszkania w Ameryce, ale są też plusy noo... :D

      Usuń
    2. No jak tam wolisz ;p zobacz, u nich teraz są śnieżyce, -40 a u nas wiosna :D

      Usuń
  7. Dziękuję za miły komentarz. Mi marzą się wakacje na Florydzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post :)
    mi najbardziej podoba się nr 3 ♥
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba 3 ;)
    Tam mogłabym zamieszkać :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi chyba najbardziej 3! :)
    Zawsze mi się takie miejsca podobały ^^

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciężko mi wybrać bo wszytskie wyglądają bardzo przyjemnie:), dodaję do obserw. blogów, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to bym zamieszkał w Canbridge

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks like a good place to visit. Im your new follower hope you can check my blog

    comeintoourroom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko wybrać,które osiedle najlepsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne sreen'y! *o*
    Masz ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne osiedla *O* 1 i 3 jest zdecydowanie najlepsze ! <3


    Ja dodałam się już do obserwatorów Twojego bloga, a Ty dodasz się do mojego? ^-^
    I proszę, skomentuj 1 post :D

    fallinloveariana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie 3 osiedla super!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny design bloga!
    nam najbardziej podoba się osiedle nr 3 ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam bym wolała mieszkać w Australii <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi najbardziej spodobało się osiedle 3. Ja również chciałabym kiedyś zamieszkać gdzieś daleeeko. Zawsze marzyłam o wyjeździe do Ameryki, ludzie są tam bardziej tolerancyjni, nie to, co w Polsce: hejty na asku, hahaha, wiesz, o czym mówię. :>
    Fajny post, uwielbiam Twojego bloga ^^
    Miło tak sobie pochodzić po świecie.
    I zapraszam: http://juleeeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy post i świetny blog :) może obserwacja za obserwację lub dodanie blogów w ,,ulubionych blogach'' ? jeśli nie to sorki :( http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. osiedle nr 3 wygląda fantastycznie, sama chciałabym na takim mieszkać ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chciałabym mieszkać w penthouse'ie i mieć mnóstwo kasy :( Z tych co pokazałeś, to numer 3 jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do LBA
    Szczegóły: http://justine-juustine.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twojego bloga, jesteś jednym z najlepszych blogerów i się jeszcze dziwię, że masz dopiero tyle obserwatorów, oby było ich o wiele więcej, a na pewno będzie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pierwszym miejscu zdecydowanie 2 :)
    A co do posta to.. na prawdę oryginalny i to sie właśnie liczy ! :)
    obserwuję !
    http://alma-del-juego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są śliczne!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. hahha``attract by the red card,so cool
    and thank you for sharing this,so nice
    It would be a pleasure to keep in touch.
    may be you can check my blog and share beauties:
    http://me-poppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem wszystkie osiedla są śliczne ! :))


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Penie to ciezkie, takie przeprowadzki...

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie 3 osiedle <3

    the-lost-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Trójka jak dla mnie :)
    Ja w sumie nie wiem gdzie chciałabym mieszkać. Na razie Wielka Brytania, ale może w przyszłości i Stany Zjednoczone, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tych pokazanych tutaj miejsc, najbardziej mi się spodobało to trzecie. Wygląda wręcz magicznie, te drzewa, ulica. Bardzo przyjemnie. Jakby miał panować tam wieczne lato.♥ Szczególnie odczułam to teraz, gdy jest kalendarzowa zima, a na chodnikach taka 'szklanka', że się chodzić bez potknięcia nie da. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  34. 3 ! ♥♥♥
    Obserwuję ^^ Super blog.

    OdpowiedzUsuń