Ponownie zawalam sprawę, wiem.

sobota, 18 stycznia 2014

Jamie Ryan Dee

 Hi, czekałem dwa tygodnie i nie mogłem się doczekać kiedy będę pisał następną notkę, gdy już nadszedł ten czas, nie wiedziałem co i o czym mam napisać i po tygodniu rozmyślania piszę... minęło 3 tygodnie od poprzedniej notki. Zastanawiam się czy nie zamknąć po prostu bloga, bo nie mam pomysłu na notki. Moim zdaniem prawdziwy bloger powinien mieć pomysłów na notki masę, że aż nie mógłby się zdecydować co napisać, a ja mam odwrotnie... nie mam pomysłów i nie mam co napisać. Jak już coś piszę to naprawdę jest tyle myślenia i w ogóle, nawet nie umiem tego opisać, po prostu dno. Inni mają pełno wersji roboczych postów, a ja mam pusto. Może prowadzenie bloga to nie dla mnie? Strasznie chciałbym robić jakieś outfity i dodawać je na bloga, ale mam za mało ubrań, a na zakupach często nie jestem, a jakbym zaczął robić tego typu notki to nie chciałbym w krótkim czasie tego skończyć z powodu braku ubrań i tak sobie myślę, że może sam napiszę do jakiejś firmy o współpracę, żeby w jakimś tam niekoniecznie regularnym czasie, ale jednak coś, kiedyś przysyłali. Tak, wiem... to już dno, ale co robić skoro jestem na dnie, a naprawdę nie chcę zamykać bloga? :c
Tak naprawdę miałem i nadal mam notkę pożegnalną zamykającą bloga w wersji roboczej, ale stwierdziłem, że poczekam jeszcze i zobaczę czy się uda z tą współpracą, jeśli nie, to już będzie koniec bloga. Możecie jedynie polecić mi jakąś firmę i trzymać kciuki :)
 Przechodząc do tematu posta... jakiś czas temu zobaczyłem na internecie chłopaka, który od razu zwrócił moją uwagę. Dlaczego? Uwielbiam modę, a chłopaków którzy się mega modnie ubierają jest bardzo mało, głównie dlatego, że boją się ludzi, że ich pobiją za wygląd lub coś innego, znam to. Gdy zobaczyłem jaki on ma styl to musiałem dowiedzieć się o nim więcej, uwiódł mnie swoim wyglądem i zdecydowałem, że sam chcę tak wyglądać i może będę się do niego upodabniać, ale wątpię czy z takim ryjem jak mój zdoła się coś zrobić.
 Nazywa się Jamie Ryan Dee niedługo skończy 19 lat, dokładnie za 3 dni, 21 stycznia będzie miał urodziny. W pewnym filmiku na youtube opowiedział o swoim życiu. Gdy miał 3 lata jego mama umarła, ale niestety nie wiem jak i co było przyczyną. Mając 11 lat ściął włosy, bo wyzywali go od geja, a w wieku 13/14 lat ponownie zapuścił je, ale już go nie wyzywali od geja, tylko od emosa. W tym samym czasie założył sobie tumblra i zakochał się w nim, siedział na nim bardzo długo. Był smutny, bo stracił znajomych i prawdziwą rodzinę. W wieku 16 lat wyjechał daleko do collegu, aby rozpocząć nowe życie. Do tej pory jest szczęśliwy i kocha swoje życie. Jego fani nazywają się jamjars i można powiedzieć, że właśnie nim jestem. Uwielbiam jego styl... macie tu parę jego outfitów... aktualnie nie ma takich włosów z grzywką, ale i tak mu było ładnie. Jest tego znacznie więcej, ale wybrałem parę, bo nie będę wszystkiego wstawiać cnie.




Macie tutaj jego działalność w internecie.
 TWITTER  YOUTUBE ☆ INSTAGRAM ☆ FACEBOOK 


53 komentarze:

  1. jakie tunele <33
    Fajna notka ! :)
    ~Strawberry, Gabi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog! Bardzo mi się podoba, zatem co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zaobserwuj a ja na pewno się odwdzięczę ;) Oczywiście jeżeli spodoba Ci się mój blog :)
      Pozdrawiam :*
      nayy-naay.blogspot.com

      Usuń
  2. Przyznaj się, ile myślałeś nad tą notką? 8) <3 / Batman.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem tydzień, a robiłem z 2 godziny XD

      Usuń
    2. No to całkiem szybko Ci poszło z taką ilością informacji do zebrania. :D / B.

      Usuń
  3. Dziwne, że ja to wszystko przeczytałem : /

    No, jeżeli chodzi o współpracę polecam z Choies tylko musisz mieć 100 obserwatorów, daleko zaszedłeś więc nie usuwaj, może zawieś w innej sytuacji... ale nie usuwaj : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post :))

    the-lost-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma świetne outfity, naprawdę *o*
    shaneai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszę o nim już kolejny raz, za każdym razem wprawia mnie w zachwyt <3
    Obserwujemy? Zacznij :) http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny problem. Strasznie mnie ciągnie do blogowania, ale jak już przyjdzie co do czego to kompletna pustka. A co do Jamie'go to również muszę przyznać, że ma świetne outfity! :3


    http://imaginejszyns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste zdjęcia !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem użyłeś w tym poście za mało słowa 'NOTKA', oppa. Następnym razem postaraj się więcej :\\\\\\\\\\\\\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, dobrze, na następny raz postaram się zrehabilitować XD

      Usuń
  10. asdfghjkl jaki przystojniak *.* <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHAJ MNIE ALFONSIE :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post. Ja też zawsze długo planuję notkę, a potem i tak nie wiem, co napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkowicie nie mój gust chłopaka. A tunele tak samo u chłopaków jak i u dziewczyn - obrzydzają mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zamykaj bloga, bo nie będę miała co czytać.

    OdpowiedzUsuń

  15. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś lubiła mój blog to byś dodała się do obserwatorów i wiedziała, że jestem chłopakiem. zaobserwował* :)

      Usuń
    2. Chciała się koleżanka podlizać, tylko coś jej ''ciut'' nie wyszło XDD

      Usuń
  16. Fajny post, nawet nie próbuj usuwać bloga, bo masz wielu fanów i świetnie piszesz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wgl zapomniałam dodać reklamy :*
      http://caliinka.blogspot.com/
      poleciłam twój blog w poście powitalnym c:

      Usuń
  17. Nie usuwaj bloga,masz już tak dużo obserwatorów, szkoda by było,żeby tyle czasu i pracy poszło na marne. Życzę powodzenia w nawiązaniu współpracy!
    Pozdrawiam Cieplutko Martyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie usuwaj bloga :) masz już sporawą liczbę obserwatorów i serio fajnie piszesz :)

    http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow :) Pierwszy raz weszłam na bloga prowadzonego przez chłopaka ! :)) Jestem mile zaskoczona , bo blog jest prowadzony świetnie i ciekawie .
    Nie usuwaj nie pozwalam !
    Jedyne co mnie zraziło w tym poście to pentagram ;/
    Zapraszam do mnie ; magia-zielonego-serca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jak powyższe osoby również nie radzę usuwać Ci bloga :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie tunele *^*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A często mam to samo, nie mam o czym pisać, a jednak dalej trwam w blogu i nawet udało mi się osiągnąć ponad 200 obserwatorów. Blog jest ogólnie fajną sprawą, rzeczą... Jeśli stworzyles bloga, bo miałeś ambicje i chciałeś cos osiągnąć, to daz do tego i nie pozwól żeby coś ci przeszkodziło.
    Zapisuj sobie pomysły, a później to wszystko złóż. :)
    Jeśli chodzi o współpracę to możesz spróbować z: Sheinside, Choies, Oasap, Firmoo.

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny blog. Masz tunele *,*

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Ja nie mam tunelów, na zdjęciu jest Dżemik, a nie ja :c

      Usuń
  24. Dokładnie taką samą rozkminę miałam w zeszłym tygodniu. Czułam się "zużyta". Jakby cała kreatywność ze mnie wypłynęła...

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki model :D Beau Blog, Monsieur!
    ZAPRASZAM CIĘ DO OBSERWOWANIA MOJEGO NOWEGO BLOGA: http://alohafromloove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa postać powidziam ze ktoś o nich wspomina :)
    zwłaszcza że ich historia nie jest za ciekawa
    wspaniały blog :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny ma styl

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski chłopak
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny chłopak i świetny ma styl;)
    obserwuje;))
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny blog ;) zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gość rządzi! Moim zdaniem powinieneś po prostu szukać inspiracji, a nie od razu zamykać bloga, jest wiele ciekawych tematów, które mógłbyś tu poruszyć!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie usuwaj bloga! Ja też tak mam, że wieczorem mam mnóstwooo pomysłów, a rano gdy chce napisać posta pustka, czarna dziura, nic! ;/ dasz rade! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Cię, nie zamykaj bloga. ~Dominika

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeczytałem Twój wpis :) Twoim problem nie jest brak pomysłów, a po prostu brak motywacji. Musisz się motywować, do regularnego pisania. Musisz szukać inspiracji, w codziennym życiu. Powinieneś notować każdą myśl, która przeleci Ci przez głowę i pisać na takie tematy, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi w Internecie. Tematyka jest szeroka. Gotuj, instruuj, radź, a może nawet przeprowadzaj wywaidy z popularnymi blogerami. Staraj się być dobry w tym co robisz... ah i przeczytaj na moim blogu wpis o tym, że 'nie musisz być idealny by być idealnym'.

    Pozdrawiam,
    http://kamson.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. mam nadzieję, że znajdziesz wene i motywację, popieram Kamsona :).
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  36. thx bardzo:)

    ps. właśnie jeszcze wtedy nie było tak zimno jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. miałam skomentować - komentuję, chłopak nie w moim guście, ale co się komu podoba, pasowałyby mu tatuaże *w* /Martyna

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń