Ponownie zawalam sprawę, wiem.

sobota, 25 lipca 2015

my own photoshoot

 Właściwie robiąc kolejny comeback na blogu chciałbym zmienić jakoś jego wygląd, ale szczerze mówiąc ten wygląd nadal mi odpowiada i nie jest jakiś zły. Rzeczywiście fajnie by było zrobić coś innego, nowego próbując to jakoś zacząć od nowa, ale traktujmy to jako kilkumiesięczną przerwę, a nie jako nowego bloga czy też reaktywację. Po prostu powrót króla Hubsą z kilkumiesięcznego urlopu.
 Myślałem dużo nad tym (i nadal myślę) o czym chciałbym prowadzić blog no i myślę, że nie będę się skupiał tutaj na jednej rzeczy, bo kiedyś w końcu pomysły na tą jedną rzecz mogą się skończyć, dlatego wolę być uniwersalny, ale iż bardzo interesuję się modelingiem i jako sim w prawdziwym życiu moim ustawionym pragnieniem życiowym jest zostać męskim odpowiednikiem Kate Moss albo chociaż polskim męskim odpowiednikiem Anji Rubik będę starał się dodawać zdjęcia z sesji zdjęciowych, ale jak mówiłem... nie będę się tu skupiał na tej jednej rzeczy, bo nie zawsze będę miał czas, żeby chociaż raz w tygodniu znaleźć czas, żeby wyjść z kimś kto by mi tą sesję zrobił, żeby mieć materiał do notki na następną sobotę. Tak, podejrzewam, że notki będą pojawiać się co tydzień w sobotę, bądź co drugą sobotę, w zależności od posiadania przygotowanego materiału na notkę. Z góry przepraszam. Z tym mam właśnie mały problem. Trudno mi się z kimś zorganizować i pójść gdzieś na te zdjęcia, dlatego jak wspominałem w poprzedniej notce sprzed kilku miesięcy temu... kupiłem białe tło fotograficzne, a jeszcze niedawno kupiłem do tego białego tła statyw do teł, więc teraz będę miał wygodniej, żeby wyciągnąć kogoś np. mamę albo kogoś innego z rodziny, żeby mi tą sesję zrobił. Akurat dzisiejszą sesję, zrobiłem sam sobie :)
 Zawsze uważałem, że jestem świetnym fotografem jak i modelem, dlatego zawsze chciałem zrobić sobie sesję zdjęciową samemu sobie, ale to raczej trudne do zrealizowania. No ale jednak okazuje się, że dla chcącego nic trudnego! Wydaję mi się, że sesja fotograficzna przeprowadzona laptopem wyszła całkiem znośnie omijając jakość zdjęć. To jest chyba najgorsza rzecz, która najbardziej mnie w tym wszystkim denerwuje.
 Rozkładając tło w pustym pokoju w którym miał odbyć się remont w kącie leżał sobie młot, więc go wziąłem jako rekwizyt do sesji. Wyszło trochę jak w męskiej wersji teledysku do wrecking ball. Brakowało tylko więcej nagości i kuli hehe







79 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorąca. Postaraj się tylko nie robić podobnej miny na każdym zdjęciu.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. intrygująco

    http://innym-spojrzeniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba ! Genialne zdjęcia ! Dobrze, że wróciłeś :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wygląd bloga wg mnie jest minimalistyczny i przejrzysty, bez zbędnych udziwnień. Czytelnicy łatwiej mogą skupić się na treści postów i zdjęciach - jestem zwolenniczką takiego klasycznego designu. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa fajnie!
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki by tym razem starczyło Ci wytrwałości w blogowaniu. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja - cudo!


    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w linki i bannery, jeżeli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny masz młotek :D
    Ale zdjęcia ogólnie bardzo pozytywne :)

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że mimo robienia zdjęć laptopem to zdjęcia przyciągają uwagę :) mimo wszystko nie trzeba mieć dobrego aparatu aby robić swoje. Powodzenia w spełnianiu marzeń! :)

    www.lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Zdjęcia nieco zaskakujące, lecz w pozytywnym znaczeniu ;) Minimalizm, przejrzystość to cechy które bardzo sobie cenię, więc nie zmieniałabym za dużo. Witamy wśród żywych! :)

    karolinazmuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Zdjęcia nieco zaskakujące, lecz w pozytywnym znaczeniu ;) Minimalizm, przejrzystość to cechy które bardzo sobie cenię, więc nie zmieniałabym za dużo. Witamy wśród żywych! :)

    karolinazmuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Zdjęcia nieco zaskakujące, lecz w pozytywnym znaczeniu ;) Minimalizm, przejrzystość to cechy które bardzo sobie cenię, więc nie zmieniałabym za dużo. Witamy wśród żywych! :)

    karolinazmuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kontrowersyjne zdjecia, ale i tak przypadly mi do gustu :)
    gdybys byl blizej to bym zabrala cie na sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia! Tworzysz bardzo nietypowy blog, którego nigdy wcześniej nie widziałam.
    Podoba mi się to. Zaobserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dosc ciekawe zdjecia jak na wykonane przy pomocy laptopa :)

    http://hellowhatswrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ej no świetne, zdjęcia są mega pomysłowe, czekam na nowe posty
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna notka , czekam na kolejna;-)))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! Ja uwielbiam fotografować, niestety mam kompletny brak fajnych modeli i modelek, którzy faktycznie chcieliby coś innego niż typowe "fotki na fejsa" i pozostaje mi mój chłopak :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wygląda, jak na kamerkę od laptopa :D
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł co do zdjęć i faktycznie bardzo nadajesz się na modela, dlatego rozwijaj się w tym kierunku, bo idzie ci to bardzo dobrze ;)
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia !
    Gdyby nie to, że napisałeś, że robiłeś je sam myślałabym, że robiłeś je w profesjonalnym studiu z fotografem. Gratuluję pomysłu z młotem. Zawsze te zdjęcia, które wydają nam się tymi najprostszymi i najbardziej spontanicznymi są najlepsze.
    Dalej rób to co kochasz i co cię interesuje, bo bardzo dobrze ci to wychodzi.
    Życzę powodzenia !
    Pozdrawiam, Afaik !

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe zdjęci! Idealny z Ciebie model :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! A te zdjęcia <33

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne zdjęcia !!
    Zapraszam do obserwacji (jestem początkujący)

    http://bartiforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Kocham Cię jestem twoją mega fanką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i <3 you

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś mega słodkiiii super

    OdpowiedzUsuń
  30. Super blog! Naprawdę mi się podoba ;)

    Zapraszam do nas, świeży blog, komentarze i obserwacje motywują nas do dalszej pracy:)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, zakochałam się *.*
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia!
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny post ; )

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia :D
    Hubert Cyrus, hahaha
    http://unc0uth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę świetne zdj, i post ;)
    Obserwuje!!! '
    Zapraszam
    igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałem dać znać, więc daję - jest pierwszy post <3
    Pozdrawiam :)

    http://innym-spojrzeniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Powiem, że zdjęcia z młotkiem serio wyglądają jak z teledysku Miley XD Jak przeczytałam kilka komentarzy wyżej "Hubert Cyrus" świetnie Ci pasuje :D
    Pozdrawiam Julka ♥ Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super ! Czekam na zdjęcia z sesji, ale wydaje mi się, że zdjęcia są za bardzo wyretuszowane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekałem aż ktoś to napisze
      właściwie to miał być taki efekt

      Usuń
  39. świetne są te zdjęcia yay! A fragment o simie w prawdziwym świecie wywołał uśmiech na mojej twarzy :')
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się Twój humor, zaś jako żywy sim nr 2 wersja damska też jeśli już nie daj Boże zdarzy mi się wstawić swoje zdjęcie na bloga, robię je sobie sama (ze statywem z kartonów; jeśli coś wygląda głupio, ale działa, to wcale nie jest głupie). Z systematycznością bywają problemy u każdego, więc tu warto podejść na luzie i pamiętać, że blog został stworzony przez i dla blogera, nie odwrotnie. Zdjęcie ładne, choć trąca mocno Miley :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia ; D Aż trudno uwierzyć, że zrobiłeś je sam sobie ; ))

    Zapraszam, jestem nowa ; )
    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia ! Jestem pod wrażeniem ponieważ sam je zrobiłeś, pierwsze najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia, jestem pod ogromnym wrażeniem :D
    Zapraszam ---> http://nyciak.blogspot.com/
    Obs za obs ? jeżeli tak to napisz mi a na pewno się zrewanżuję :3

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjęcia mega :o
    Obserwuje i liczę na rewanż zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nadzieje, że się uda zostać prawdziwym model. Zdjęcia wyszły perf, widać ze lubisz pozować i przykładasz do tego dużo pracy.
    http://cn-internet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. nom tak trochę miley cyrus :) ale sesja
    robiona samemu sobie z pomocą samego siebie
    jest zawsze super ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. W soboty dodawać posty to dobry pomysł. Mam nadzieję, że uda Ci sie w przyszłości zostać modelem. Mi mówiono bym była modelką później, ale wzrost mi na to nie pozwala, ale jest jescze fotomodeling :D Podziwiam, że sam zrobiłeś sesję, zdjęcia wyszły naprawdę zawodowo :** A z tym młotem to good idea ♥

    ♥ obserwuję ♥

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też wzrost jeszcze nie pozwala i się łudzę, że jeszcze urosnę

      Usuń
  48. fajnie pozujesz, masz talent, trzymam za Ciebie kciuki w przyszłości :) trochę dużo pracy, jak sam jesteś modelem i sam fotografujesz, może poszukasz sobie "fotografa"? :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Życze powodzenia w realizacji marzeń związanych z modelingiem :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zdjęcia. :) Mi zdjęcia w pokoju robi samowyzwalacz. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia !
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu kllaudy.blogspot.com obserwujemy? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Prawie każde zdjęcia na moim blogu robię sama. Racja dla chcącego nic trudnego. Zdjęcia super, ale na tej sesji bardziej bym cię porównała do Miley Cyrus niż Kate Moss czy Ani Rubik. Życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu :)
    Zaobserwowałam ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Człowieku, jesteś genialny! :) Ten wzrok mnie naprawdę ujął i zachwycił. :)

    Zapraszam na swojego bloga (nawet dwa!) do obserwowania i komentowania! ;-)
    www.paniyoanna.blogspot.com
    oraz: www.antolovehandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. całkiem fajne te zdjęcia :D,
    zrobienie samemu sobie sesji to nie taka prosta sprawa
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Mega ciekawe te zdjęcia :D Fajnie piszesz :>>
    Zapraszam do siebie na nowy post! Pozdrawiam!

    onlyshadowonthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. "i came in like a wrecking ball!!!!":)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zdjęcia mega, szkoda ze wzrost ci nie pozwala na bycie modelem :(


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej, super blog i zdjecia!!
    może obserwacja za obserwację?
    Jeśli chciałabyś kupić koszulkę od pewnej firmy, świetnej jakości z napisami które się nie ścierają wszystko masz dokładnie tutaj napisane http://verlooks.blogspot.com/2015/08/print-that-shirt.html
    Jeśli zdecydowałabyś sie zamówić koszulkę to bardzo bym prosiła abyś przy zamawianiu napisała tej firmie ,, jestem od weroniki'', kiedy kilka osob dzieki mnie zamowi te koszulki dostane z ta firmą współprace, z gory dziekuje<3

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne zdjęcia ;P Może zapisz się na maxmodels znajdziesz na pewno fotografów z pobliskich miast, którzy zrobią Ci zdjęcia. Zbieraj je żeby mieć bogate portfolio ;)
    Zapraszam na blog-estery.blogspot.com <=== KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mnie tam również znaleźć jako Hubsooo ;)

      Usuń
  61. Dobrze, że wróciłeś, genialna sesja :)
    Zapraszam
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Dobrze, że wróciłeś, genialna sesja :)
    Zapraszam
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Mega sesja! :o zdjęcia mają super klimat!

    http://szymcia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajnie że wracassz :)
    Jednak dla chętnego nic trudnego :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam nadzieje, ze jak juz bedziesz meskim odpowiednikiem Kate Moss to wezmiesz mnie ze soba do Japonii/Korei :((

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajne zdjęcia :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Hubso, zaskakujesz. Zdjęcia genialne! Trzymam kciuki żeby Twoja genialność nie przeminęła :D

    ✖️NicolaL✖️

    OdpowiedzUsuń
  68. Generalnie bardzo się cieszę, że postanowiłeś wrócić na bloga! :-)
    masz genialne kości policzkowe, także awww

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie zostały dorobione graficznie :(

      Usuń
    2. huberto, przecież widziałam Cię na żywo i masz genialne kości policzkowe
      wiem, co mówię, uwierz XD

      Usuń